Rejestracja konta - osoby fizyczne

Zanim zadasz nam bezpośrednio pytanie, spróbuj poniżej znaleźć odpowiedź

Z pełnej funkcjonalności portalu mogą korzystać wyłącznie Ci Beneficjenci, którzy dokonali wstępnej rejestracji w Portalu ( rejestracja-osoby fizyczne ), dzięki czemu uzyskali identyfikator (tzn. unikatową nazwę wykorzystywaną do logowania w portalu) i hasło.

W przypadku osób fizycznych konto zostanie tymczasowo aktywowane na okres 360 dni w celu wypełnienia i przesłania do Funduszu Wniosku o dofinansowanie.
Pełna aktywacja konta nastąpi w chwili, gdy do Funduszu zostanie dostarczony wniosek o dofinansowanie i będzie podlegał ocenie lub system wykryje, że jest już Pan/i naszym beneficjentem.
Jeżeli konto nie zostanie w pełni aktywowane po okresie 12-mcy zostanie wyłączone a po upływie 13 miesięcy zostanie automatycznie usunięte z portalu (systemu informatycznego Funduszu). Aby ponownie aktywować wyłączone konto będzie potrzebny telefoniczny kontakt z biurem Funduszu.
W sytuacji, gdy konto zostanie usunięte należy się ponownie zarejestrować w portalu beneficjenta.
Przyznanie pełnych uprawnień do pracy w portalu (systemie informatycznym) nastąpi na okres 24 miesięcy, czas ten jest liczony od ostatniej aktywności na koncie.
W przypadku blokady konta po tym okresie, konieczny jest kontakt z biurem Funduszu w celu ponownej aktywacji konta.
W przypadku braku aktywności na koncie przez 36 miesięcy konto zostanie usunięte.


Po pełnej aktywacji konta otrzymają Państwo mailową informację zwrotną potwierdzającą aktywację konta w pełnym zakresie w PORTALU BENEFICJENTA Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu.

Często zadawane pytania na temat rejestracji konta

Portal obsługuje większość najpopularniejszych przeglądarek internetowych : Internet Explorer, Chrome, Firefox. Przy czym w wyjątkowych sytuacjach, mogą występować problemy z przeglądarką Firefox, podczas dodawania formularzy PDF w Skrzynce Podawczej. Sugerujemy wtedy skorzystanie z innej wymienionej przeglądarki.
W przypadku problemów z otwarciem formularza wniosku w przeglądarce internetowej należy formularz wniosku pobrać na dysk komputera za pomocą prawego guzika myszy i wybraniu z menu opcji "zapisz element docelowy jako" lub "zapisz link jako"

W takiej sytuacji sugerujemy sprawdzić folder “spam”, klienta pocztowego. Jeśli e-mail’a nie znajdziemy również w spamie prosimy o informację na adres portal@wfosigw.opole.pl , która powinna zawierać dane osoby fizycznej oraz adres e-mail konta, które było rejestrowane.

Loginem jest adres e-mail podany przez osobę zakładającą konto.

Aby odzyskać zapomniane hasło należy na głównej stronie Portalu w panelu logowania wybrać opcję “Zapomniałem hasło”. Po wybraniu tej opcji trzeba podać nazwę użytkownika, którą jest adres e-mail podany w procesie rejestracji. Wtedy na podany adres przychodzi link umożliwiający ustawienie nowego hasła.

W takiej sytuacji proces rejestracji należy przeprowadzić raz jeszcze. Nie jest możliwe przeprowadzenie ponownej rejestracji bez usunięcia poprzednio zarejestrowanego konta. Aby usunąć błędnie założone konto prosimy o informację na adres portal@wfosigw.opole.pl , która powinna zawierać dane osoby fizycznej oraz adres e-mail konta, które było rejestrowane.

 

Powyższe informacje, nie rozwiązały Twojego problemu z rejestracją konta lub masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami - postaramy się pomóc: sekretariat@wfosigw.opole.pl

 

×
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"
Polityka prywatności Cookies.

Ciasteczka (cookies) to nieduże pliki, które strony internetowe zapisują na naszych urządzeniach, za pomocą których korzystamy z internetu (komputery, laptopy, tablety i smartfony. Pełnią wiele funkcji, m.in. dzięki nim serwisy zapamiętują indywidualne preferencje użytkowników(jak np. język strony, jej kolor, układ, rozmieszczenie treści).
Cookies są potrzebne do właściwego funkcjonowania serwisów internetowych, np. tych wymagających autoryzacji – m.in. podczas logowania do konta pocztowego czy sklepu internetowego (ponadto pomagają przechowywać towary wrzucone do koszyka w sklepach online).

Umożliwiają również personalizowanie stron internetowych w zakresie wyświetlanych treści oraz dopasowania reklam. Pozwalają też tworzyć anonimowe statystyki dotyczących odwiedzin serwisów, mogą jednak być wykorzystywane do śledzenia naszej aktywności w sieci.

Jeśli użytkownikowi nie odpowiada takie zbieranie informacji, może wyłączyć obsługę ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej.

W jaki sposób zmienić ustawienia dotyczące cookies w różnych przeglądarkach?

Mozilla Firefox – kliknij tutaj

Microsoft Internet Explorer - kliknij tutaj

Google Chrome - kliknij tutaj

Opera - kliknij tutaj

Apple Safari - kliknij tutaj

w telefonach komórkowych, tabletach i innych urządzeniach mobilnych - zachęcamy do zapoznania się z opcjami prywatności na stronie internetowej producenta Twojego urządzenia mobilnego.